.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت متمرکز حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی مازندران از آبان‌ماه

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران از پرداخت متمرکز حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان زیرپوشش این سازمان از آبان‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی مازندران، سید علی‌اصغر محمودی از پرداخت متمرکز حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان زیرپوشش این سازمان از آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که حقوق خود را از پنجم تا نوزدهم هر ماه صرفاً از طریق بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، هدف اجرای این برنامه هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری این برنامه تکمیل شده و دوره پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بین 20 تا 27 هر ماه خواهد بود، افزود: زمان دریافت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که تاکنون بین پنجم تا نوزدهم هر ماه حقوق دریافت می‌کردند، به مرور و هر ماه سه روز به دوره پرداخت مورد نظر نزدیک می‌شود.

محمودی بیان داشت: برای مثال مستمری‌بگیران و بازنشستگانی که پنجم هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کردند، در آبان‌ماه هشتم، آذرماه یازدهم، دی‌ماه چهاردهم، بهمن‌ماه هفدهم و اسفندماه بیستم و از فروردین 95 به بعد نیز بیستم هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران گفت: افرادی که از تاریخ 20 لغایت 25 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند، بدون تغییر در زمان‌بندی، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که تاریخ دریافت حقوق آنها مصادف با ایام تعطیل رسمی است، یک روز قبل حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

وی تمرکز و برقراری عدالت در پرداخت‌ها را از جمله اهداف اجرای این برنامه عنوان کرد و گفت: شناسایی هم‌پوشانی‌ها و صیانت از منابع بیمه‌شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی از دیگر اهداف اجرای این برنامه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.